Ecolytics ter ondersteuning van Energieloketten voor Bedrijven
Ons Ecolytics platform leent zich bij uitstek als ondersteunende tooling voor bijvoorbeeld Gemeentes, Omgevingsdiensten en Energieloketten voor Bedrijven. Met onze tool is er een totaal inzage in de lokale energietransitie. Middels de CRM-functionaliteiten worden lokale ondernemers doorlopend ondersteund en gemonitord.
Hoe wordt Ecolytics voor uw gemeente of energieloket opgestart?
-
01.
Inventarisatie
We bespreken uw wensen en eisen m.b.t. de doelgroep, dienstverlening en gewenste inzicht dat u wilt krijgen.
-
02.
Inregelen
We maken een Ecolytics omgeving in de gewenste huisstijl en laden het besproken adressenbestand in.
-
03.
Training
Middels een training maken wij uw medewerkers bekend met de functionaliteiten van onze tool.
-
04.
Starten
De officiële start van het verkrijgen van doorlopend inzicht in de energietransitie in uw regio.
Veelgestelde vragen over onze scan
In onze gemeente zijn meer dan 7.000 bedrijven gevestigd? Kunnen die in één keer ingeladen worden in Ecolytics?
Dat is mogelijk. Wij kunnen automatisch grote adressenbestanden inladen in ons systeem.
Wat zijn de kosten voor het gebruik van Ecolytics?
De kosten bestaan uit opstartkosten, afhankelijk van de wensen en eisen van uw organisatie. Daarnaast worden er jaarlijks kosten in rekening gebracht voor het gebruik van onze tool, deze is gebaseerd op het aantal bedrijven die zijn toegevoegd aan uw Ecolytics omgeving. Een offerte is altijd maatwerk.
Hoeveel medewerkers kunnen er gebruik maken van Ecolytics?
Er zit geen maximum op het aantal gebruikers die u kunt toevoegen vanuit uw organisatie. In Ecolytics kunnen ook taken worden toebedeeld aan diverse medewerkers die toegang hebben tot de tool. Op dit manier kan efficiënt worden samengewerkt.
Zorg voor inzicht in de lokale energietransitie bij bedrijven.
Gebruik Ecolytics voor doorlopend inzicht en analyses voor efficiënt en doelmatig beleid.